lördag 30 oktober 2010

Den här bloggen befinner sig i en form av koma


Ja det blir inte så mycket skrivande på den här bloggen just nu, och inte beror det på att jag inte läser, utan mer på att hela jag är i något form av väntande läge. På tisdag är det precis tre veckor kvar innan bebisen i magen är beräknad och hela jag är inne i en bubbla, jag känner efter, tänker och längtar. Så när jag väl befinner mig framför datorn så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag läser böcker jag gärna skulle skriva om, men jag har som ingen riktig skrivork just nu. Så jag vet faktiskt inte hur mycket det kommer bli skrivet på ett tag, jag kommer absolut inte lägga ned denna blogg, jag bara låter den gå på lite sparlåga ett tag, men fortsätter att läsa era bloggar, det tröttnar jag inte på.

3 kommentarer:

  1. Sparlåga går så bra så, bara du dröjer dig kvar! Allt gott med barn, böcker och ork!

    SvaraRadera
  2. Helt förståeligt att du just nu är i en annan bubbla än just bokbloggsbubblan (den senare finns ju alltid kvar!) :)
    Må gott!

    SvaraRadera