fredag 2 april 2010

Påsken har börjat och än så länge är det bara roliga saker som händer


Idag har min lilleman tagit sina allra FÖRSTA STEG, och det är helt underbart och fantastiskt. Han har stått och tvekat några dagar, men idag så kom dom första små försiktiga stegen. En stor dag för mig som mamma :)

Och sedan så upptäckte jag igår att PER HAGMAN ska komma ut med en ny roman, det var fem år sedan den förra: ATT KOMMA HEM SKA VARA EN SCHLAGER kom, och den verkligen älskade jag, det är något med Per Hagman som fyller mig massa olika känslor, hans naiva, vackra syn på livet, hans sorglöshet som samtidigt är en svart melankoli, hans ödmjuka framtoning och ändå säkra syn på livet, fyller mig både med glädje och ett stråk av just melankoli. Jag ser verkligen fram emot hans nya roman, som verkligen låter som en roman skriven just av Per Hagman. Så ni som jag älskar denna man, håll ögonen öppna efter VÄNNER FÖR LIVET, för den här boken ska verkligen köpa.

HA EN GLAD PÅSK ALLA

2 kommentarer:

  1. Hej där uppe i norr!
    Jätteroligt att du är tillbaka och vilken vacker bild du valt som bloghuvud.
    Hälsningar
    Signe

    SvaraRadera
  2. Hej på dig där nere i söder!

    Ja nu är jag tillbaka, kunde inte hålla mig från att blogga, älskar att prata böcker.

    Bilden är tagen inne i stadsbiblioteket i Tromsö, både staden och biblioteket är något extra.

    Kul att höra av dig!

    Hälsningar Lena

    SvaraRadera