söndag 4 juli 2010

Det här blir min nästa bok att läsa



efter att jag läst ut den riktigt spännande SMÄRTANS HUS av Jo Nesbo, är ett stort fan av denna mans deckare om polismannen Harry Hole liv och leverne. Jag läser ytterst lite deckare, men denna mans böcker slukar jag med hull och hår och blir riktigt uppspelt av att läsa. Men efter den ska jag alltså börja läsa EN VÄRLD FÖR JULIUS av Alfredo Bryce Echenigue, en författare jag faktiskt aldrig hört talas om. Men tack vare att jag fick den som present idag så kanske jag återigen har upptäckt en författare som kan berika mitt liv.

2 kommentarer:

  1. kul med böcker som man inte tänkt..

    SvaraRadera
  2. Visst är det, jag hade aldrig hört talas om den innan jag fick den i present, nu visade den sig inte vara så bra som jag trodde den skulle vara, men jag är ändå glad att fått nys om en helt ny författare.

    SvaraRadera